Baseball wedstrijd Angels

17 juli 2023 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Zaterdag 14 Juli Long Beach ( baseball wedstrijd )

Vandaag stond de Baseball wedstrijd LA Angels – Houston Astros op het programma. Na eerst te hebben uitgeslapen en ontbeten en bijkomen van de dag ervoor, gingen we in de middag naar het stadion, wat ongeveer een half uur rijden was. In de buurt van het stadion gingen we snel nog even wat eten. We hoefde niet lang in de rij te staan en konden snel onze plaatsen opzoeken. We zaten op rij 2 van het veld, dus we hadden goed uitzicht op het veld. In ons vak zaten de fans van beide teams door elkaar, wat fraaie beelden opleverden tijdens de wedstrijd. Ook waren er natuurlijk heel veel Japanners aanwezig om hun idool Ohtani aan te moedigen, en iedereen in het rood/wit  gekleed. Tijdens de wedstrijd werden we ook verwelkomt met een bericht op het scorebord ( zie foto). Het scoreverloop was sensationeel. 3-0 voor, daarna 3-4, 3-9, 5-9, 9-9 tijdens de laatste inning 9-12. Toen mocht ons team nog een keer en maakte zowaar 12-12, wat een verlenging betekende en daarna maakte de Angels de winnende 13-12. Het hele stadion stond op zijn kop, waarna het vooraf al aangekondigde vuurwerk de kers op de taart was. Thuis in de tuin van ons huisje hebben we nog een drankje genomen om bij te komen van deze bijzondere en zeer enerverende avond. Wat een beleving.

1. Petra Peereboom:
    17 juli 2023
    Wat een prachtig verhaal weer , super leuk ook om zo op deze manier jullie reis mee te beleven. Bedankt daarvoor. En veel plezier nog 💋