Laatste dag Long Beach 18 juli

19 juli 2023 - Long Beach, California, Verenigde Staten

Vandaag lekker naar het strand geweest. Heerlijk was het;) dit x naar een ander strand waar veel watersport mogelijkheden waren  De kids wilde graag paddle board huren. Na een instructie filmpje kregen ze les op het droge. Zwemvest om en daar gingen ze met de planken het water op met de leraar mee. Dit stuk zee is afgeschermd door allemaal  eilanden met huizen aan het water met boten ect. De zee heeft hier geen sterke stroming waardoor heel veel watersport mogelijk heden zijn. Ze gingen een rondje van ruim een uur peddelen! Was wel vermoeiend maar heel erg leuk. De Amerikaanse kinderen hebben 3 maanden vakantie, dus veel zitten er op zomer kampen ! Klaas en ik hebben met bewondering gekeken hoe dat gaat. 3 groepen kinderen met 40 kids in een groep. En dan 2 man begeleiding erbij 1 voor en 1 achter. Allemaal wachten voordat ze het water in gingen. Elkaar helpen, ze luisteren gewoon. Pfff wat een verschil met hoe het bij ons gaat !
In namiddag koffers gepakt !!! En nog ergens in de buurt wat gegeten. Nu naar bed want morgenochtend gaan we optijd richting vliegveld LAX auto inleveren ect. Vliegen rond 14 uur en komen dan donderdag ochtend aan op Schiphol. En s avonds hebben we de diplomering van Alex 🎊🎉🎓

1. Babs van Geemen-Veen:
    19 juli 2023
    Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt.
    Goede terugvlucht. Lieve groetjes
  2. Eelco:
    19 juli 2023
    Heel leuk om te lezen! Thanks! We gaan begin augustus ook op pad naar California en Nevada: wordt voor ons voor het eerst! Hebben er heel veel zin in.
    Spreek je na de zomer: laten we horen hoe het bij ons was! Geniet nog!
    Groetjes Andrea en Eelco
  3. Fiona:
    19 juli 2023
    Leuk om te lezen allemaal en de fotootjes! Goede reis terug!!
  4. Thea:
    19 juli 2023
    Zo leuk om met jullie zo mee te reizen. Wat een heerlijke tijd hebben jullie gehad. Goede terug vlucht. Liefs, Thea
  5. Sandra:
    19 juli 2023
    Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad! Nu weer lekker naar de paardjes toe! Hele goede reis!💕💞❤️
  6. Joann:
    19 juli 2023
    Goeie reis terug en een denkwaardige diploma uitrijking Alex. Dat wordt weer even wennen in Mokum!!
    Joanne
  7. Petra:
    20 juli 2023
    Waarschijnlijk al weer voet op Nederlandse bodem, ik zei het al eerder maar wat een mooie herinneringen hebben jullie gemaakt. Heerlijk! Tot snel bij de paardjes. Xx