Las Vegas -Lake Isabella

15 juli 2023 - Lake Isabella, California, Verenigde Staten

13 Juli

Las Vegas- Lake Isabella

Wat later dan gepland zijn we vertrokken uit het drukke Las Vegas ! Onderweg nog een klein ontbijt genomen maar we moesten nog wel een eindje rijden ongeveer 6 uur,  dus in de auto opgegeten🥐☕️ auto goed vol getankt en veel flessen water mee. Want onze reis ging dwars door Death Valley heen !!! ( wat bekend staat als een van de warmste plekken ter wereld, en heel veel hoogte verschillen zelfs tot 80 meter onder zee niveau ) Ongeveer 100 Miles  (160 km )met temperaturen rond de 118 Fahrenheit ( 48 graden ) 2 baansweg  door de bergen met heel weinig stops om bij te tanken!

Maar wat een prachtige en bijzondere landschappen hebben we gezien. Sneeuw op de toppen van de bergen, rode steenlandschappen tot zout vlaktes, en dorre woestijn met stenen 🌵 groene bomen met hele kale bergen op de achtergrond.

Rond 17.30 uur kwamen we uiteindelijk aan bij Lake Isabella

Een ouderwets motel aan de weg gelegen aan een prachtig meer.

Er was 1 restaurant in de omgeving dus wij daar naar toe

Een Mexicaans restaurant met alleen maar locale bevolking!! De bediening was erg vriendelijk maar het eten was redelijk. Naast  het restaurant was een bowlingbaan, waar wij ook graag even wilde spelen ……maar helaas er was een competitie avond en daardoor was erg geen baan beschikbaar voor ons !! De lokale bevolking keken erg raar op en vroegen zich af wat wij (buitenstaanders) hier kwamen, want toen we vroegen naar de WiFi code werd ons medegedeeld dat dit niet voor onze soort was.   Nadat dit hoorde zijn we snel weggegaan terug naar ons motel en hebben daar de avond afgesloten met spelletjes spelen en tot slot hebben we genoten van de werkelijk waar heel veel prachtige sterren.⭐️