Aankomst 🇺🇸

29 juni 2023 - Anaheim, California, Verenigde Staten

We hebben een prima vlucht gehad. Ging eigenlijk best wel snel, 10 uur !

Prachtig vliegtuig Dreamliner van KLM! Wat me opviel dat er weinig Nederlanders aan boord waren. Veel buitenlanders Heerlijk even 2 films gekeken a man Called Otto, ticket to Paradise. Was een tijd geleden dat ik een film heb gekeken 😆 Daphne had nog wat gekocht voor in het vliegtuig een opblaas kussen hahah het leek wel een soort Redding’s vest. ( zie filmpje ) nog wat geslapen en daar kwamen we dan aan in Los Angeles

We zagen de karretjes waar de mensen mee opgehaald worden die slecht ter been zijn ( Willie moest meteen aan je denken  )

Toen in de rij voor de douane!!!! Pffff wat een gedoe zeg niet normaal zo lang wachten in de rij:(

Kwamen we aan bij de koffers waren ze al van de band gehaald omdat de volgende vlucht er al was! Maar goed wij met de koffers naar buiten een en al gekkenhuis met het verkeer !!! Allemaal autoverhuur bussen,taxi s , auto’s links en rechts in halen afsnijden, toeteren. Wat een herrie het was toen ongeveer 4 uur ( 1 uur ned. Tijd ) we waren al een tijdje wakker, en waren erg moe. Ja daar kwam dan onze bus aan die ons naar sixth bracht. Dat verliep gelukkig erg snel met een mooie witte GMC Acadia reden weg naar ons hotel in Anaheim. Met wat file op de weg kwamen na ruim een uur rijden aan in Anaheim. Ons hotel ligt vlakbij het stadion van de Angels. Straks gaan Klaas en Alex naar een wedstrijd toe, over 3 wk op de terug reis gaan we nog met z’n vieren naar een wedstrijd kijken van ⚾️

Gisterenavond toen we gingen lopen naar een restaurant hier verderop was er al vuurwerk vanuit het stadion 🎆 helaas hebben de Angels verloren! De wedstrijd nog een stukje gezien in het restaurant via de tv schermen. Nog wat gegeten en gedronken was toen rond 20-21 uur en we storten toen wel in. Rond 22 uur lagen we dan in bed, en vielen meteen in slaap na ruim 24 uur wakker zijn !!

1. Britney:
    29 juni 2023
    😂😂😂 dat kussen ik ga stuk
  2. Naomi:
    29 juni 2023
    😂😂😂😂 dat kussen HILARISCH! Klaas wil je niet zo boos kijken op dat filmpje
  3. Petra:
    29 juni 2023
    Dat klinkt als een geslaagde eerste dag, op naar mooie avonturen!
  4. Fiona:
    Zo grappig dat kussen🤣🤣🤣
  5. Liesbeth:
    29 juni 2023
    HAHAHA Om in te verdwijnen dat opblaas ding
  6. Thea:
    30 juni 2023