Anaheim

1 juli 2023 - Anaheim, California, Verenigde Staten

28 juni

Vroeg wakker, rond 6 uur Willie gebeld (15 uur tijd in NL) douchen, aankleden en op naar het Amerikaanse ontbijt 🥞🍳🥓🥯

Bak slootwater ( koffie )heb ik maar eff overgeslagen 😆Maar wel lekker een bagel met eieren gegeten & vers fruit 🍉 🍇🍍

Hotel zit vol met Japanners ( die gaan allemaal naar ⚾️baseball wedstrijd want een van de beste spelers is Ohtani,  een Japanner )

Grappig hoor aardige mensen maar zien er betreft kleding niet uit, en die taal is totaal niet te verstaan en te begrijpen 🤨🇯🇵

De mannen maakten zich op voor de ⚾️wedstrijd van de Angels! We besloten eerst nog even ergens lekkere koffie te drinken. Op richting winkelcentrum, we belanden bij Krispy Kreme doughnuts geweldig de donuts werden daar gewoon vers gemaakt! Heerlijke koffie met een lekkere donut 🍩 erbij 🥰

Mannen gingen lopend naar het stadion 🏟️in hun mooie outfits, en de dames naar the outlets at oranje in Anaheim 🛍️

Gelukkig was het rustig dat is het voordeel als je zo vroeg bent ;)

We hebben ons ingehouden  wel heel veel leuke goedkope dingen gezien ! Maar we gaan nog naar SAN Diego en daar is het echt het goedkoopste. Terug naar ons hotel gereden in onze prachtige grote witte GMC

Daphne even lekker geslapen ( de jetlag ) en daarna bij ons zwembad gezetten relax stand :)

Boekje erbij zonnen,zwemmen.

Na een paar uur kwamen de mannen terug van een enerverende wedstrijd helaas weer verloren !

Vanwege de vermoeidheid van iedereen hadden we besloten om in de buurt te eten. Maar toch eten we in de avond heel weinig omdat het volgens de biologische klok midden in de nacht is ! Denk dat we rond 22 uur thuis waren, we hebben allemaal beter en langer geslapen komen al aardig in het ritme !

1. Petra:
    1 juli 2023
    Knap hoor dat je je in kunt houden in een outlet. 🤭
  2. Sandra:
    1 juli 2023
    Lijkt me ook heel moeilijk! Zou mij niet lukken!🙈
  3. Petra Peereboom:
    1 juli 2023
    Super! Wat een leuk verhaal . En niets kopen ( zou mij niet lukken 🤣) veel plezier. En geniet 💋
  4. Judith:
    1 juli 2023
    Dames ik heb wel iets gekocht 🫣 make-up van Clinique kon het niet laten liggen, Daph bij Victoria Secret
  5. Naomi:
    1 juli 2023
    Ja dat Daphne wat heeft gekocht verbaasd me dan weer niks 😂😂😂
  6. Petra:
    3 juli 2023
    Hadden ze jouw ogenschaduw van Clinique nog?
  7. Judith:
    3 juli 2023
    Nee ben hem nog niet tegen gekomen Peet wel een die er op lijkt nr 20 jammin een dubbele kleur met paars, ken je die ?
  8. Petra:
    4 juli 2023
    Zo uit mijn hoofd niet, ik zou nog even doorsnuffelen. Wie weet!
  9. Monique:
    4 juli 2023
    Nou leuk hoor allemaal. Redelijk strakke agenda.... en je inhouden met shoppen 😁💄👚👠🩱 have fun!
  10. Judith:
    5 juli 2023
    zijn nu een week aan het relaxen in Palm Desert ;)