Kobey’s swap market.

4 juli 2023 - San Diego, California, Verenigde Staten

Zondag 1 Juli

Chula Vista – San Diego

Na het ontbijt, waarbij we zelf de pancakes en waffles maakten gingen we op weg naar Kobey’s swap market. Deze rommelmarkt wordt gehouden naast de Pechanga Arena, downtown San Diego. We kochten daar wat kleine dingetjes, waarbij het Casino Royal spel van Alex de mooiste en het duurste ( 5 dollar ) was. Na de rommelmarkt gingen we op weg naar Mission Beach om daar naar het strand te gaan om te lunchen en te midgetgolfen. Na lang in de file te hebben gestaan, was het onmogelijk om de auto te parkeren. De plannen werden ter plekke gewijzigd en daarom zetten we koers naar Little Italy. Gelukkig vonden we snel een parkeerplek en een tafel bij een van de vele restaurants. Na een heerlijke lunch gingen we terug naar het hotel, waar we nog een paar uur bij het zwembad verbleven. S ’avonds gingen we eten bij een Mexicaan , wat niet zo bijzonder was, misschien had de kok de pest in omdat Mexico zijn laatste voetbal poule wedstrijd had verloren. De avond werd afgesloten met Alex zijn casino spel op de hotelkamer.