San Diego - Palm Desert

6 juli 2023 - Anza, Californië, Verenigde Staten

3 juli

San Diego- Palm Desert

Ontbeten koffers gepakt en op naar Palm Desert

Weg via Ramona dwars door de bergen heen.Geweldig echt oud Amerika zoals je in de film ziet. Eindeloze wegen met op de hoek een heleboel brievenbussen bij elkaar. Veel paarden ranches 🥰en druivenplantages 🍇

Hele ruige natuur veel bergen met stenen en droge grond en dan ineens weer meer groen. Temp buiten ongeveer 114 Fahrenheit ( 45 graden )

Even een pitstop bij https://theparadisevalleycafe.com/media-gallery/

In Anza

Geweldig een oud mannetje   ( kunstgebit was nog aan het klapperen ) mee zingen met een bandje, ik kon er echt geen touw aan vast knopen 🤪

Een andere man was plantjes aan het verzorgen en hoorde ons aan, wilde toch wel weten waar we vandaag komen. Holland that’s great .. een vriendin van hem kwam uit Nederland hij is daar in de jaren 80 geweest en heeft Manke  Nelis ontmoet en later ook Willeke Alberti wat een giller 😂 we moesten z’n Volendamse klompen bekijken.

Verder heeft hij ook de Nederlandse erwtensoep op de kaart staan !( heerlijk als het zo n 45 graden is )

We wilde de man nog wat lekkers geven ( stroopwafels uit Nederland )maar die zat in de koffer, Klaas ging op zoek naar de wafels toen hij terug kwam was de man al weg gevlogen 🙃

We zetten de koers verder via een prachtige afdaling richting Palm Desert

Nadat we ons gemeld hadden bij de bewaking ging het hek open naar ons Nw paradise ❤️

1. Saar:
    7 juli 2023
    ❤️
  2. Petra:
    7 juli 2023
    Geweldig, wat een leuk verhaal!