Independence Day

6 juli 2023 - Indian Wells, Californië, Verenigde Staten

Dinsdag 4 Juli ( Independence day )

In de ochtend gingen de mannen op de fiets naar de supermarkt om brood te halen. Na het ontbijt gingen we naar het tegenover liggende zwembad , waar de Amerikaanse buren al hun handdoek hadden neergelegd, zodat ze hun schaduw plekje veilig hadden gesteld. Ze begonnen al vroeg met hun eerste alcoholische versnapering, en er zouden er die ochtend en middag nog vele volgen. ( later zou blijken waarom). Om 17.00 uur gingen we op weg naar het Civic Center Park waar het feest en het vuurwerk later die avond zouden plaatsvinden. We kwamen met een gevulde coolbox , maar helaas, het hele feest was alcohol vrij. We zaten tegenover het podium, waar een live band het feest opende met het zingen van het volkslied. Na een uur te hebben geluisterd naar de band begon het vuurwerk. Samen met ruim 10.000 mensen zagen we een fantastisch schouwspel, begeleid door patriottische liedjes. Na het vuurwerk gingen we snel naar huis om de feestdag toch af te sluiten met een drankje. Weer een totaal andere ervaring , alcohol vrij feest vieren, maar een dag om nooit te vergeten.

1. Wil:
    6 juli 2023
    Zo kan het dus ook .
  2. Petra Peereboom:
    6 juli 2023
    🤣 er is niet altijd alchohol voor nodig , om het naar je zin te hebben 😜 maar wel lekker zo nu en dan 👍
  3. Thea:
    7 juli 2023
    Zo leuk om dat mee te maken ook zonder 🥂
  4. Petra:
    7 juli 2023
    Je had je wijntje in een waterflesje moeten doen😂
  5. Judith:
    Flesjes bevroren water 😆