Palm Desert

8 juli 2023 - Palm Desert, California, Verenigde Staten

Woensdag 5 Juli

Eindelijk komen we in het ritme van het tijdverschil van 9 uur. Na het late ontbijt zijn we de hele ochtend bij het zwembad gebleven. Zwembad in, zwembad uit, want de temperatuur liep al gauw op over de 40 graden. En uiteraard heel veel insmeren met factor 50 !In de namiddag zijn we naar een Walmart supermarkt gegaan, om nog wat boodschappen te halen. Een Walmart is een Ikea en Makro en AH xxxxl ineen. S’avonds thuis gegeten en daarna spelletjes gedaan.

Donderdag 6 Juli

Vandaag stond de Palm Springs Village Fest op het programma. Dit een avond straatmarkt met kunstenaars, entertainment, en eten. Deze wordt gehouden in de drukste straat van Palm Springs. Nadat we de auto dichtbij hadden geparkeerd ( zoals bijna altijd gratis ) Begaven we ons tussen de menigte. Halverwege zagen we in een zijstraat het enorme standbeeld van Marilyn Monroe, waar Judith natuurlijk mee op de foto ging. Klaas werd ondertussen geinterviewd door de plaatselijke krant. Daarna gegeten bij restaurant Lulu. Dit restaurant was gevestigd in een prachtig art-deco gebouw en was vroeger een befaamde nightclub, waar alle Hollywood sterren vroeger kwamen. ( daar geproost op Raoul, die is gelukkig ook geslaagd )