Las Vegas

12 juli 2023 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Maandag 10 Juli.

Palm Desert – Las Vegas

Na de koffers te hebben ingeladen vertrokken we om 10.00 uur- Eerst bij I-HOP ontbeten en daarna via een toeristische route op weg naar Las Vegas. We reden via Yucca Valley, Twentynine Palms, dwars door het Mojave National park, wat ook weer mooie beelden opleverden. Net na Ambon kwamen we op de route 66 terecht, waar we bij het enige tankstation/hotel/postkantoor even stopten om (bij) te tanken. Niet lang hierna kwamen we op de highway waar we nog een klein stukje hoefde te rijden. We zitten in Hotel New York New York, waar we in 2014 ook zaten. Nadat we hadden ingecheckt gingen we eten bij het Italiaanse restaurant en daarna gingen we naar buiten om even de sfeer te proeven op straat. Er was buiten op straat niets veranderd. Een compleet wirwar van mensen op zoek naar ……………….

Dinsdag 11 Juli

Nadat we hadden ontbeten gingen we op weg met de auto, omdat de mannen het formule 1 circuit wilde zien, waar in November wordt geraced. Het circuit loopt via o.a de strip. Bij de allereerste bocht vanaf de strip kwamen we vast te zitten, want ze waren nog bezig met asfalteren. Gelukkig konden via een zijstraat (achter de ook in aanbouw zijnde paddock) nog wel snel uitkomen. Daarna gingen we naar onze volgende stop. Het van tv heel beroemde Pawn Stars. Dit is een in en verkoop pandjeshuis. De tv sterren waren er natuurlijk niet. Je kon er van alles kopen van juwelen, louis vuitton tassen tot aan Picasso’s, maar de meeste mensen kwamen er net zo als wij even kijken en daarna weer snel weg. Via een shopping mall, waar we geluncht hadden, brachten we de middag door bij het drukbezette zwembad. In de avond gingen we eten bij het Bacchanal Buffet in het Ceasar’s Palace. Klaas had gereserveerd, alleen bij controle bleek dit een week later te zijn. Dus werd er snel een oplossing gevonden en kwamen bij een Braziliaanse buffet terecht, genaamd Pampas. Hier krijg je een kaartje met een groene en rode kant, zodat de mannen , die met grote vleesspiesen lopen, kunnen zien of je nog meer vlees, kip, worstjes wil. Na afloop gingen we naar het Bellagio hotel , waar in de grote vijver op muziek van Frank Sinatra een fonteinshow werd gehouden

1. Thea:
    12 juli 2023
    O, wat een reis maken jullie!!! 👍🎉🎉🎉. Zo leuk om te volgen. Dikke kus
  2. Naomi:
    13 juli 2023
    Hahaha die Klaas zat zeker niet op te letten met het reserveren. Heerlijk verhaal weer.
  3. Petra:
    13 juli 2023
    Wat een heerlijk over de top land is het toch! Leuk om de pawnshop in het echt te zien! En wat een keus in Louis Vuitton!